CharitaCSRFiremní dobrovolnictvíNeziskový světOdpovědné firmyReportingTémata

Firmy i neziskovky se utkají o nejlepší sbírkovou akci letošního roku

Ceny Fóra dárců mají letos nové kategorie. Kromě toho, že neziskové organizace mohou do soutěže přihlašovat své komunikační kampaně a výroční zprávy, nově se mohou do soutěže přihlásit také firmy se zaměstnaneckými sbírkami, a všichni, kdo si už vyzkoušeli štěstí v crowfundingové kampani.

Do 15. října se neziskové organizace a soukromé společnosti mohou hlásit do tradiční soutěže Ceny Fóra dárců. Letos poprvé nebudou soutěžit jen komunikační kampaně veřejně prospěšných projektů a výroční zprávy neziskových organizací.

Nová je kategorie Integrovaná kampaň, která ocení internetové projekty dobročinných organizací, ať už jde o webové stránky, aplikace pro mobilní telefony, nebo komunikaci v sociálních sítích.

Fórum dárců navíc poprvé soutěž otevřelo firmám. Kategorie Sbírkový počin je určena nejen neziskovkám, které se utkají o nejlepší veřejnou sbírku, ale také soukromým podnikům a jejich zaměstnancům, kteří se do Ceny Fóra dárců mohou přihlásit se svou zaměstnaneckou sbírkou.

Poslední novinkou je pak kategorie Crowfundingová akce. Vězte, že za tímto slovem se neskrývá nic jiného, než to, co znáte například z Hithit.com – spousta lidí se prostě po troškách na internetu složí na určitý projekt, kterému fandí.

ČTĚTE: SRDCERVÁČI ODSTARTOVALI KLAVÍRNÍM KONCERTEM NA PRAŽSKÉM HLAVNÍM NÁDRAŽÍ

“Budeme vybírat smysluplné a zajímavé sbírkové akce, které jsou transparentní a přispívají k rozvoji individuálního dárcovství u nás,” řekla výkonná ředitelka Fóra dárců Klára Šplíchalová. Výsledky se soutěžící dozvědí 1. prosince na Dárcovském summitu.

Sdílet článekShare on FacebookTweet about this on Twitter
Předchozí článek

Mezinárodní den závětí: Pomáhám za života, budu i po něm

Následující článek

Za deset dní lidé vyběhali opuštěným dětem téměř čtyři miliony korun

Petra Horáková

Petra Horáková

Petra Horáková se dlouhodobě věnuje tématu odpovědného podnikání. Byla u startu pravidelných příloh Hospodářských novin věnovaných oblasti CSR, účastní se i odborných konferencí a diskusí. Čtyři roky se věnovala projektu TOP 25 žen českého byznysu. Petra začínala svou novinářskou dráhu v polovině 90. let jako redaktorka ostravské přílohy deníku MF DNES.