Byznys pro životCSROdpovědné firmyOdpovědné zálibyOdpovědný životTémataZdravý životní styl

Nový spot Heinekenu: Jací muži přitahují ženy? Střízliví!

Moderate Drinkers Wanted neboli V kurzu jsou střídmí pijáci – tak zní název nové kampaně, kterou spouští celosvětově značka Heineken. Jedná se o další projekt, v němž pivovarnická skupina propaguje střídmou konzumaci piva. Hrdinkami jsou tentokrát ženy, které upozorňují na význam střízlivosti jako na známku přitažlivosti mužů.

Hlavním cílem nové kampaně pivovarnické skupiny Heineken Moderate Drinkers Wanted je posílit globální trend střídmé konzumace alkoholu. Vůbec poprvé jsou hlavními hrdinkami kampaně společnosti, která alkohol vyrábí a prodává, ženy, které muže vyzývají k umírněnému pití alkoholu.

foto: Heineken

foto: Heineken

Televizní spot se natáčel v Los Angeles a je dílem agentury Publicis Italia a režiséra Nicolaie Fuglsiga, který je držitelem ceny Emmy. Kampaň bude postupně spuštěna ve vybraných světových metropolích v průběhu ledna 2016.

Z průzkumu společnosti Heineken, kterého se zúčastnilo na 5 000 respondentů ve věku 21 až 35 let, vyplývá, že hlavním důvodem střídmé konzumace alkoholu ve společnosti je pro 69 procent konzumentů především snaha neztratit nad sebou kontrolu.

Jejich přístup jasně odráží vliv sociálních médií a význam, který tito konzumenti přikládají své image.

Střídmost je trendy, ale spotřebitele k ní musí přivést někdo, na kom jim záleží. Z tohoto důvodu soustředila značka Heineken svou pozornost právě na ženy.

Nová kampaň vychází z dlouhodobé snahy společnosti prosazovat pomocí své vlajkové značky zodpovědnou konzumaci piva – z globální iniciativy Enjoy Heineken Responsibly, což je hlavní program, který se věnuje této problematice. Po kampaních Dance more, drink slow a The Sunrise je to další počin odpovědného přístupu ke konzumaci alkoholu.

„Patříme mezi lídry v našem odvětví a jsme přesvědčeni, že máme jít příkladem a konzumaci alkoholu aktivně prosazovat. Za významný prostředek prevence při nadměrném užívání alkoholu považujeme právě i dostatečnou informovanost podanou atraktivní formou,“ říká Jiří Hauptmann, ředitel korporátních vztahů a koordinátor udržitelného rozvoje Heinekenu.

ČTĚTE: NOVÉ PROJEKTY: CO LETOS FIRMY CHYSTAJÍ V OBLASTI CSR NEBOLI ODPOVĚDNÉHO PODNIKÁNÍ

V Česku k zodpovědné konzumaci alkoholu vyzývá společnost již šestým rokem prostřednictvím osvětové kampaně Pijte s Mírou.

V rámci podpory zodpovědné konzumace alkoholu se pivovar dále aktivně podílí na projektech iniciovaných Českým svazem pivovarů a sladoven: Řídím, piju nealko a Člověče, nezlob se. Dlouhodobá spolupráce se Společností Podané ruce dala vzniknout preventivnímu programu Na zdraví? A Do dna?, které mají prokazatelné a pozitivní výsledky.

Přitahuje nás muž, který umí říct DOST!

Sdílet článekShare on FacebookTweet about this on Twitter
Předchozí článek

Nové projekty: Co letos firmy chystají v oblasti CSR neboli odpovědného podnikání

Následující článek

Rostya Gordon-Smith: Příběh poštovní známky a rychlovarné konvice

Redakce MY89.cz

Redakce MY89.cz

Česko má jednu specifickou generaci, která se nedefinuje věkem, ale zkušeností. MY všichni žijeme od roku 1989 nový život a pořád se něco učíme. Víme, nebo alespoň tušíme, že kvalitní život neleží ani v bohatství ani ve věčném mládí, ale v rozumném přístupu ke kariéře, soukromí, zdraví, výchově dětí i přírodě. Právě o tom na MY89.cz píšeme.